Nya skor.

Jag har beslutsångest vilket inte är kul!

Jag har varit på vårdcentralen och på stan idag,
träffade mitt saknade hjärta en stund. Köpte ett par skor
som jag tror ja ska lämna tillbaka och byta till ett par vita, men jag vet inte?
Det är ett par höga fred perry skor, svarta med vit märke I tyg.
De vita är också höga men inte med tyg vilket gör det lättare att tvätta.
Personligen tyckte jag att de vita var finast om dem funnits i svart.
beslutsångest :/

Nu sitter jag här hemma utan min fina pojkvän och är rastlös.
Ska kolla på någon film och dricka pucko och äta lite choklad!
Har inte så mycket att erbjuda idag känner jag.

På torsdag börjar skolan igen i 2 dagar sen går jag ut på praktik i 5 veckor.
Det ska bli båda roligt och jobbigt. Jobba helger och kvällar är inte min grej ;)
men ska ju gå med therese så det blir bra! ♥

Nu ska jag hitta någon bra film och städa iordning i rummet innan jag kan titta på den.
Vi hörs sen eller imorgon!
hugs

jimmy stefan torbjörn wigren!
du ger mig trygghet
du ger mig ork att fortsätta
du ger mig kärlek
du ger mig kärlek
du ger mig kärlek
du är mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: jimmy

hahahahah att du orka älskling ;D <33

2010-01-05 @ 20:52:44
URL: http://jimmylito.blogg.se/
Postat av: nicole

inte så mycket kollade nyss på handboll. själv? (-:

2010-01-05 @ 22:11:33
URL: http://niickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0