jönköping

Nu har jag precis kommit ut ur duschen, som en ny människa igen

Har varit hemma i några timmar och har bara hunnit med städning,äta & nu duschat.
När jag kom hem möttes jag av att mina föräldrar snällt hade mublerat om lite i
mitt rum och bytt sängben och sånt.
Min älskling är kvar där borta i jönköping och kommer hem imorgon eller på måndag.
På måndag är det något speciellt också!

Vårat nyår var helt okej. alla wigren's förutom josefin kom hit. Vi åt god mat
och hade allmänt trevligt. tycker det är kul att våra föräldrar kommer
överens och kan vara med varandra! ♥
Vid tolvslaget var det full fart med hur mycket raketer och smällare
som helst. Dock så stannade jag och älskling inne och tittade genom
fönstret för wilma låg och sov.
Men det gjorde ingenting.
Gick och la oss sent och vaknade tidigt som vanligt dagen därpå.
INTE många timmars sömn.

Vid 1 skulle vi åkt med bussen ner till stan för att sätta oss på bussen mot
göteborg. Men vi missade första bussen så...va bara och hoppas på att
vi skulle hinna med göteborgsbussen ändå och det gjorde vi så bra så.
Det är därifrån jag kommit hem idag ifrån.
Kollade på någon film med jimmys pappa igår kväll och det va trevligt.

Nu ska jag ta och klä på mig lite och föna håret.
Hörs nog senare annars imorgon!
hugs

Jag älskar dig jimmy,du är mitt allt hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0