6 januari

Tänkte börja med att lägga in dagens outfit hädanefter, det lilla problemet är att enligt
min mobil behöver man ett minneskort och jag har inte köpt något än.
Så måste skicka över mina bilder till pappas eller mammas och sen lägga in.
Så bloggen blir lite roligare att läsa ! :)

Just nu sitter jag och äter den sista soppan.
Imorgon börjar skolan igen. Schemat är slappt torsdag/fredag nu.
Sen sätter det igång igen. På något sätt ska det bli skönt.

Min älskling ska komma hit och sova med mig idag! Han skulle bara äta och så.

Skriver ikväll sen!



Jeansleggings : bikbok
Baslinne : gina
Linne : bikbok
Cardigan : Lyle&scott - mq

Kommentarer
Postat av: nicole

jo det var bra fast är hemma nu (-;

2010-01-06 @ 18:53:40
URL: http://niickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0