we are the world

hellu

Har hunnit med och badat och ätit lite nu på kvällskvisten.
Funderar på att gå och köpa en ben&jerrys glass och se på någon bra film.

Va hemma från skolan idag men hade ett möte klockan 2 som jag skulle gå på.
Det gick väl bra fast inte mycket sas.. man hade kunnat hoppats på mer
Men nu får man försöka klara sig och se så allt går igenom som jag vill.
( förlåt, jag känner mig dum men alla måste må bra och jag gör vad som känns bäst )

Min baby är hemma och måste erkänna att det är tomt utan honom.
Ingen som ligger och nyper mig när jag ska sova, ingen som tar allt täcke.
jag saknar dig måste jag erkänna ♥

Imorgon är det återigen skola för min del. Ska väl bli lite skönt.
Har ju inte så mycket och göra här hemma faktiskt.
Har även planer på att åka och lämna in min dator imorgon som jag
borde gjort för väldigt länge sen. Men är ganska duktig på att skjuta
upp saker. he-he

Nu ska jag leta reda på en bra film och sen krypa ner och se den.
Vi hörs imorgon (:

jag älskar dig, & det vet du!
du är det bästa som hänt mig. <3

Kommentarer
Postat av: Tobias

Älskar att åka utomlands :)

2010-03-10 @ 20:25:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: jimmy

hehe ^-^



jag är så ljuvlig. inte undra på att

du saknar mig baby :)



Älskar dig :> <3

2010-03-11 @ 22:26:32
URL: http://jimmylito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0