ttttrött ikväll

Godkväll.

Har varken lusten eller orken att skriva något långt inlägg nu ikväll.
Jag är hur trött som helst och har huvudvärk. den kommer alltid på kvällen..
Skulle ha träffat min sötnos idag men så blev de inte.. tråkigt nog.
Men har tillbringat min dag på annat sätt.
Imorgon ska vi förhoppningsvis träffas igen. sweet!

Har inte så mycket mera att förmedla faktiskt mer än att jag saknar min babyboy.

Så vi hörs imorgon.

-
jag älskar dig älskling.
du är helt underbar.
visst älskar du mig för den jag är ?
jag älskar dig dig dig j.wigren

Kommentarer
Postat av: jimmy

klart jag gör älskling :)<3

2010-03-12 @ 11:49:49
URL: http://jimmylito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0