grattis

Igår hjälpte vi josefin att flytta hela dagen. Kom hem runt efter 9
och då satte vi på idol och jag låg och pratade med josefin en stund på kvällen.

Idag när vi vaknade så hann vi inte göra så mycket. Patrick och babu skulle åka
och hjälpa josefin och fortsätta flytta så det blev bara jag och therese kvar.
Vi städade, handlade, gjorde iordning tårta och allt möjligt.
patrick fyller idag så grattis.

Nu har vi precis ätit mat och ska snart hoppa in i duschen.
Sitter och tittat på när de spelar wii och skriker åt varandra. :)

det här med bloggen va visst inte min grej heller.
Jag orkar inte gå in för att uppdatera och hålla på.

Så vi hörs inom en framtid.
jag älskar dig baby<3

Kommentarer
Postat av: jimmy

i r so strong. love u babe <3

2010-03-09 @ 13:34:34
URL: http://jimmylito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0