you're out of my life

Nu va det ett tag sen jag skrev här.
Har inte så mycket och skriva sen har det varit väldigt mycket nu på sistonde.
Jag hoppas att det bara blir till det posetiva nu efter allt.


Imorgon går vi in på sportlovet och vad jag ska göra har jag inte en aning om.
Vill hitta på något roligt. Skidor skulle jag vilja åka fast har aldrig klarat av det
förrut så varför skulle jag klara av det denna vinter? som aldrig tycks vill försvinna

Helgen har spenderats hemma hos min älskling. Josefin och julia hade även hittat dit
så det va jätte trevligt må jag säga. Umgåtts rätt mycket med Josefin nu under
helgen så
det har varit jätte roligt.
Åkte hem därifrån imorse, eller åkte direkt till ikano för att jag skulle inhandla ett par nya leggings
som tyvärr va slut. Kom hem med en ny tjocktröja istället.

Igårkväll satt hela familjen + jag ihopträngda i soffan och såg melodifestivalen.
Fast måste säga att bidragen va riktigt dåliga denna gång. Eller Darin va den som va någolunda bra.

Ser fram emot nästa vecka när pengarna kommer så skulle jag och therese förhoppningsvis
gå och kika efter lite nya kläder och diverse :)

Just nu sitter jag och äter godis och dricker cocacola. Min pojkvän skulle komma hit sen sa han
så det ska bli trevligt. Vi såg på en film tillsammans häromdagen som hette "paranormal". Det är
en skräckfilm. Båda vi va faktikst lite rädda för filmen va hur läskig som helst, haha
Så om ni tycker om skräckfilmer och så rekomenderar jag er den!

Nu ska jag tappa upp badvatten och krypa ner och lyssna på musik eller se på någon
film samtidigt som jag kopplar av i badkaret kanske? :D

Vi hörs imorgon förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0