in your company, I was happy, sad enough

" ibland saknar jag dig, ibland känner jag ingenting, ibland känns det tungt "
skitsnack är de värsta som finns..


Ingenting blev som det va planerat. Så sitter ensam nu. Ska säta på en film
och krypa ner i sängen. 2 av mina knappar har gått sönder så det är döden
att skriva. Ska antagligen åka och lämna in den imorgon så jag får den fixad.
men vad jag kommer ihåg är inte expert speciellt snabba..

Är riktigt trött på snön nu. Det är 2 meter snö vart man än går.
I helgen va vi innsnöade, hur kul är det ?
Jag längtar till sommaren och värmen om den kunde komma ganska snart (:

Ska se filmen my one and only, sen någon johan Falk film om jag inte lyckas somna.


jag älskar dig jimmy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0