Godmorgon






I try to be all that you need
Try not ever let you down
still I can see it in your eyes
Not good enough

This time I believed that I really could change
I gave it all
This time I really have my everything.
I guess I was wrong
I guess I was wrong

What can I say, What can I do
This is who I am and I am hurting you
What can I say, what can I do
No matter how strong my feelings are
I always end up hurting you

I always end up hurting you
I'm hurting you


----

Jag är ledig idag, har precis duschat och sitter och lyssnar på
musik. Sitter och funderar, hur allt funkar.
På måndag är det skola igen och jag vill inte dit.
Jag älskade att gå på praktiken men jag tycker inte om det vi gör i
skolan.Funderar på att byta linje. Men jag vet inte.
jag vet inte mycket.

Nu ska jag väl kolla om det finns något och äta.
kanske hörs sen.

- att ena dagen sitta och säga något fint och charmigt,
men en annan dag något helt annat.
Jag älskar dig, vad som än händer. j <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

vad fint hår du har!

2010-02-11 @ 20:39:42
URL: http://jennstasy.blogg.se/
Postat av: jimmy

trollbarn<3

2010-02-12 @ 13:25:14
URL: http://jimmylito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0