stinky my love

Innan dag julpyntade vi lite här hemma. I mitt rum satte vi bara upp
något som hänger i fönstret och julgardiner för att någon ljusstake
blir det aldrig igen, efter att ja vaknat upp och det brann precis vid mig.

Nu har jag och min älskling precis duschat och gjort oss klara för att
mysa ner oss tillsammans i sängen och se på någon bra film skulle jag tro.
Imorgon kommer mormor hit och stannar nog här antar jag.
Så jag och stinky ska förhoppningvis följa med dem till ikanohuset och kika runt.
Dagarna blir mycket roligare när man gör något tillsammans och inte bara sitter hemma
och irriterar sig på allt & alla :)

Nu ska vi se på någon film så vi hörs imorgon!
Godnatt.


man får vara vaksam över sådanna saker
det slutar inte alltid bra ska ni veta ;)

stinky is my real love and i love you more than words can say.
please, dont leave me alone, stay with me forever darling.
iloveyou sweetheart.
jimmy ''stinky'' wigren, allvin :D<3

Kommentarer
Postat av: stinky

hahahahah att du ens våga försöka!

tur att ja kunde ditt lösen mupp :P.

ser fram emot att träffa din mormor imorgon

också (= allti trevligt =D,var vaksamma imorgon. STINKY&PINKY GOES 2 IKANOHUSET-LINKÖPING

2009-11-27 @ 22:51:37
URL: http://jimmylito.blogg.se/
Postat av: pinky

ska nog byta lösen vet du, så jag kan skriva vad ja vill :D

puss baby

2009-11-27 @ 22:55:53
URL: http://aallvvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0