pepparkakor



Nu har vi precis kommit hem ifrån ikanohuset / farmor.
Föjde som sagt med mormor,pappa & mamma och kollade på
när de handlade kläder. jo jätte kul när man själv hittade massor man ville ha.
efter några timmar så gick vi till farmor för att äta gulashsoppa.

Och för att få tiden att gå hade jag och älsklingen tänkt och baka pepparkakor
tyckte jag hörde ifrån honom igår att han ville det så det gör vi det :)
Efter den långa dagen är vi exstremt trötta och ska därför vile upp oss i någon
halvtimme eller kanske tillochmed sätta på någon bra film.

Antingen bakar man bara vanliga enkla pepparkakor annars bakar man dom
och dekorerar dom VILKET jag tycker är mycket roligare och resultatet blir
mycket bättre och finare. men det är upp till var och en.
                               

i love you sweety stinky.
jag älskar dig jimmy <33


Kommentarer
Postat av: stinky

orka dekorera pepparkakor med något

som ser ut som sperma, inte så tagg

att äta dom då ._.

loveyou pinky<3

2009-11-28 @ 16:53:14
URL: http://jimmylito.blogg.se/
Postat av: Elin

mogen du är stinkyyy!

loveyou <3

2009-11-28 @ 17:11:28
URL: http://aallvvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är i alla fall bra mycket godare ....prova

2009-12-07 @ 14:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0