godnatt

klockan är 20.36 och jag säger redan godnatt för idag faktiskt.
dagen har varit hektiskt och rolig på samma gång.
Vi bestämde oss för att träffa Caroline & Tobias.

Vi åkte till ikanohuset som var fullspeckad med folk, så det var ganska jobbigt
att gå omkring där, jag har saknat min carro! men imorgon träffas vi återigen !

Nu ska vi kolla på någon film för att somna till. Förstår inte riktigt varför vi
går och lägger oss så tidigt på söndagar men båda är överdriviet trötta.

Vi hörs efter skolan imorgon !

puss baby.
jag ä
lskar dig stinky!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla pensionärspar lägger sig tidigt. Men ni lägger er ännu tidigare än dom ha,ha.

Godnatt hjärtat.

2009-12-07 @ 14:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0