wish me good luck

Det snöar för fyllt där ute och är väldigt kallt.
Efter skolan följde jag med carro så hon kunde köpa sin kjol, jätte fin !

Nu har jag varit hemma en stund efter att jag varit hos farmor efter skolan.
Ska hoppa in i duschen och sätta mig ner och fundera.

Imorgon har vi ett prov, hade 2 prov idag och ett på torsdag + att ja måste läst ut en bok.
hur mycket som helst och göra - hinner ju knappt med hälften.
På fredag slutar vi skolan för att gå på ett välbehövligt jullov, ska bara ta det lugnt
hela lovet. Hade inte tackat nej till att få komma långt härifrån.

Ska även baka egna winerbröd sen hade jag tänkt, med smält choklad och jordgubbssylt i.
aldrig gjort det förrut så måste prova en gång och se hur det blir.


jag saknar dig mycket.
att man kan älska någon så mycket
och så hårt.
4 Oktober 2008 - vilket lyckligt datum.
jag älskar dig..


såhär ser det ungefär ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0