what goes...

sitter och lyssnar på låten what goes around comes around.
den är underbar

Nu har jag tjatat tillräckligt på pappa och ja får inte som ja vill, allt går emot mig
Har tänkt och lägga mig och se på en film och somna en stund.
Skoldagen va jobbig men ändå rolig, med min carro är det alltid kul!

Imorgon har jag sovmorgon också men funderar på att stanna hemma.
hade världens spränghuvudvärk igårkväll så jag nästan kunde börja gråta.
Kändes typ som om mitt halva vänsta ansikte domnade av. läskigt

Sen ikväll ska jag inte göra så mycket mera. Ta en dusch och sova jätte tidigt.
Ska vänta på att carro kommer hem och ringer mig bara, haha

Nu ska ja tjata ännu mera på pappa och få ännu mera negativa svar.
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

superduper, :D

sj?

2009-12-09 @ 18:06:28
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0