sista dagen på 2009.


Sista dagen på året, hur känns det? har 2009 varit bra? :)

Mitt år har varit både bra och dåligt. Vissa perioder har man det jätte bra, och andra
har man det lite sämre. men så är det för alla.
ikväll kommer familjen wigren hit. Det ska bli trevligt. Så har väl lite
och göra idag kan jag tänka mig. Städa & allt sånt!

Tänkte bara säga grattis till bästa carro idag, på eran 1årsdag ♥

Det va svårt och sova inatt så är jätte trött nu. Ska nog lägga mig och se på
någon film och sova en timme eller 2.

Hade tänkt lägga in lite bilder senare idag.


hugs


Kommentarer
Postat av: Jennifer

tack så mycket! detsamma sötnos :)

2009-12-31 @ 11:56:04
URL: http://jjenniferks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0