onsdag

Dagen i en liten sammanfattning

Först missade vi 2 bussar och den 3 va 10 min försenad,
kom in till matten och satte oss i varsin grupp och gick iordning
provet vi hade igår. ingen kommentar.
Malin va tillbaka idag också! ♥
Carro sov hos mig för olika anledningar igår. tack gullunge♥

Dagen rullade på och så slutade vi vid lunch,Bakade resten av winerbröden förrut.
De blev faktikst jätte goda för att vara bakade av mig! haha




Nu har jag precis varit ute i snön och åkt pulka med min lillasyster.
Väntar även på att mitt hjärta ska komma hit och göra mig glad
eftersom jag har jätte ont i halsen, huvudet och magen!  :(

Hörs vi inte mer idag hörs vi imorgon!
sov gott alla bloggläsare.

jag älskar dig älskling. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0