Maybe i should do the same

i was ready to give you my name

Nu är snart julen över och alla julfirningar, som för alla andra har det bestått
av gemensamhet, julmat & julklappsutdelning.

De senaste dagarna har vi gått på stan/ikano och kikat och handlat.
Ätit ute har vi gjort alla de alla dagarna med, feferoni, donken och fivetasty. (stavning?)
Har även träffat caroline och tobias en dag, jag har saknat dig !

Idag har vi också varit på stan, jag lämnade tillbaka en tröja jag köpt,
köpte istället en tshirt och ska spara resten av pengarna till ett par skor
jag ska köpa när pengarna kommer, haha
Efter stan åkte vi hem till älskling i ungefär 20 minuter för att sedan åka till josefin&julia
Fikade och så. - Julia är världens gulligaste unge.

Nu är jag hemma i min ensamhet och ska försöka sova skapligt, min hals dödar mig.
Längtar nästan lite tills jag ska operera bort halsmandlarna.

Nu väntar filmen och sängen.
Godnatt

jag älskar dig hjärtat.
du är det bästa jag vet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0