in the end

det känns lustigt.

Idag har jag varit på ikanohuset och stan hela dagen så har precis kommit hem.
va där med carro, haha - när man vill något så får man det oftast kom vi fram till :)

Så nu ska jag snart hoppa in i duschen, får se om jag orkar gå till skolan imorgon
vi har tema dag halva dagen och sedan teori.
det är grymt jobbigt att min mobil råkade ut för en olycka så jag inte kan prata
med min finaste pojkvän heller, jag blir irriterad :)

Hittade inte så mycket på stan. så vi åt och ja köpte en hårklämma!
Måste även städa iordning på mitt rum ordentligt för våran lägenhet
ska besiktas på onsdag + att läxor&prov vi har. det är inte nådigt att gå på birgitta hörreni

Haha, känner mig även ganska så uppspelt och jag vet inte vad det är.
Nae nu väntar duschen och allt annat!
puss


Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja men visst var dom snygga? =)

2009-12-07 @ 20:14:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ska ni flytta redan?

2009-12-08 @ 10:20:05
URL: http://rebeccathoren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0