har jag tråkigt eller?

Vad gjorde du 2009 som du aldrig gjort förut? känt sån kärlek som jag gör


Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2010? ger mig aldrig några eftersom jag vet att ja inte kan hålla dom ändå


Fick någon i din närhet barn? ja


Dog någon i din närhet? nej


Vilka länder besökte du? sverige bara


Vad skulle du vilja ha 2010 som du saknade 2009? mycket mindre tjafs som är onödigt


Vilket datum från 2009 kommer du minnas, och varför? 4 oktober 2009, kommer aldrig glömma


Vad var ditt största misslyckande? - att jag inte tog vara på sista terminen i 9an


Vems beteende förtjänade att firas? haha


Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg? ett par..


Vart tog de mesta av dina pengar vägen? min nya dator, mobil och kläder


Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2009? with you - chris brown


Bästa filmer 2009?  ett par stycken !


Vad önskar du att du hade gjort mer av? jag vet inte


Vad önskar du att du hade gjort mindre av? blivit arg och frusterad över små saker


Favorit TV-program? ingen aning


Vilken var den bästa boken du läste? -


Vad gjorde du på din födelsedag? gjorde nog inget speciellt, kommer inte ihåg


Hur skulle du beskriva din stil 2009? som vanligt


Hur höll du dig ifrån att bli galen? blivit galen x antal gånger (kan ej hållas från att bli galen)


Vem saknar du? de jag umgicks med förr


Vem var den bästa nya personen du träffade? caroline och malin


Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2009: -


Lärde du dig något nytt under 2009? en hel del


Vad vill du lära dig under 2010? att vara mildare, inte så sur och envis (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0