31/12

Har precis tittat klart på isprinsessan, den va sådär faktikst
trodde den skulle vara bättre.

har svårt för att somna och vet inte varför så får väl sätta på
en till film och försöka somna till den, frågan är till vilken film?
Längtar till snabba cash kommer ut. jag vill se den på bio.

Idag är det
nyårsafton med, vad tiden går fort egentligen.
En vecka kvar på lovet men måste säga att jag nästan längtar
till att få gå dit. 2 dagar i skolan och sedan 5 veckor praktik och sen
en veckas lov! haha

Satt och letade efter skor på internet förrut och kom fram till
att det finns ett par skor ja kan välja emellan, Björn borg, converse,
fred perry, puma. Men ett par nya behöver jag och det lutar åt vita
höga fred perry skor. assnyggt
Nu ska jag försöka hitta en bra film och somna till! yey

Godnatt på er & hoppas ni får en bra nyårsafton!

i love you darling, jag saknar dig ♥
jimmy wigren <3



det går inte lägga upp bilder så va tvungen
och ta en gammal.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Tack,din blogg var också fin,hur mår du? =)

2009-12-31 @ 00:39:06
URL: http://vannichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0