3 advent idag

3 advent idag, julafton börjar närma sig nu.
Det snöar som bara den här ute på landet med ska ni veta :)
Om någon timme ska jag gå in till tokarp för att ta bussen hem till lambohov.

Nu är det inte långt kvar till jullovet. Vad ska ni göra under lovet?
Tänk er att få åka till något varmt land under de 2 veckorna?
det skulle vara underbart.

Nu måste jag mysa med min pojkvän innan jag ska hem för han ska
stanna hemma, men jag älskar dig & kommer alltid göra det.

Caroline winroth - någon sötare får man leta efter!
älskar dig gumman min -v-





Kommentarer
Postat av: carro

du är söt hjärtat =) älskar dig <3

2009-12-13 @ 18:22:24
Postat av: Natalie - It's all about attitude

sv: då gör jag det imorrn direkt då jag kmr hem :) puss!

2009-12-13 @ 20:02:41
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN

sv; Allt är toppen. Hur är det själv? :)

2009-12-13 @ 21:08:56
URL: http://fotograbben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0