14 månader

Krya på dig MALIN ADOLFSSON!
hoppas du snart är frisk igen sötnos ♥

nu har jag precis kommit hem ifrån skolan, det är långa dagar på fredagar ska ni veta.
Vi börjar lunchen 20 i tolv och har rast till halv 2 och sedan dans till kl 4.
Nästa vecka har vi på onsdagen istället för fredagen och slutar 20 i 12! :D

Nu väntar jag och jimmy på Caroline och tobias, vi ska hitta på något roligt hoppas jag.

Annars har ja tyvärr inte mycket mera och säga, har ju iof inte hunnit med så mycket
eftersom ja nyss kom hem :)



Idag har jag och min älskling varit tillsammans 14 månader.
jag älskar dig obeskrivligt mycket ska du veta.
även om jag är dålig på visa det :'( <3333


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: det tycker jag med =)

2009-12-04 @ 18:22:20
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt okej:D



bvad gör du?

2009-12-04 @ 18:26:16
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0