10 december

Jag antar att alla är lika trötta som jag, kunde inte sova igår så somnade runt halv 1.
Ligger i min säng och har fortfaranade jätte ont i magen och har börjat få det i halsen med.
Hoppas min remiss kommer snart!

Julen närmar sig med stormsteg! jag kan inte säga att ja längtar precis..
Vi slutar på fredag nästa vecka och det ska väl bli både tråkigt & skönt.
Nästa vecka har jag en massa läxor och prov så nu i helgen måste jag plugga!
Matte, näringslära, engelska, svenska - det räcker!

Ska alldeles strax gå utt och äta frukost och prata med caroline en stund, hon ska
förhoppningsvis byta till min grupp idag, så skönt att ha någon man kan prata med
nu när malin är jätte sjuk,
krya på dig malin! snart är du på benen igen sötnos! ♥
Har bara 2 lektioner idag så börjar 20 i 10 och slutar 20 i 2. rätt slappt om ja får säga det själv.


Spelar musik här hemma för att kunna vakna till lite, men det tycks inte funka för ja vill bara somna om.
Jag vill ta bilder i skolan men det blir lite svårt när man inte har någon fungerande mobil.
Ska tjata lite till på pappa så han beställer den som ja vill ha.




I'd DO ANYTHING
Just to fall asleep with you
Will you remember me?
Cuz' I know I won't forget you

 Nu måste ja gå! vi hörs sen
jag älskar dig j <3


Kommentarer
Postat av: carro

gulig bild du hjärtat =) <3

2009-12-10 @ 12:26:16
Postat av: FOTOGRABBEN

Sv; Okej..



Vad har du gjort idag? :p

2009-12-10 @ 15:01:16
URL: http://fotograbben.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

idag har ja tränat och varit i skolan :)

haft en bra dag då? :)

2009-12-10 @ 18:57:35
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0