1 februari

1 december, 2009 börjar lida mot sitt slut nu.

skriver med en hand samtidigt som jag väntar på att vårdc ska ringa
vilket de skulle gjort 10 i 11.
patric skjutsade hem mih imorse så är hemma från skolan idag.
Vad jag ska göra idag beror på vad vårdc/sjukhuset säger.

Men antagligen blir det och vara hemma bara, min hand&jag ♥

Av sprutan jag tog igår känner jag inte av något, gjorde lite ont inatt bara..
Men spydde igår men kan varit för handen också.

Har inte så mycket att säga egenttligen, men något som är posetivt är att vi
flyttar första februari. 2 Plans lägenhet ska bli skönt faktiskt xD

vi får höras sen. puss

Jag älskar dig jimmy<3

Kommentarer
Postat av: jimmy

Men bby då :). kul att flytta igen. vidga dina vyer :D.. anyways ^^, hoppas din hand blir bättre tills imorgon, love yeuwzzz :):O)<333333

2009-12-01 @ 20:30:56
URL: http://jimmylito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0